کد خبر 268224
۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸

منصور رشیدی در گفتگو با «حیات»:

استقلال با ادامه این روند وارد بحران می‌شود/ بهترین نکته فهرست تیم ملی بازگشت حسینی بود

استقلال با ادامه این روند وارد بحران می‌شود/ بهترین نکته فهرست تیم ملی بازگشت حسینی بود

پیشکسوت استقلال معتقد است این تیم با ادامه روند کنونی قطعاً با مشکل و بحران جدی مواجه خواهد شد.

منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت استقلال پس از شکست مقابل همنام خوزستانی در هفته سوم لیگ برتر اظهار کرد: این بازی تحت تاثیر مسائل و مشکلات زیادی بود و یکی از آنها شرایط جوی حال حاضر اهواز است که در بدترین زمانِ سال و در گرمای شدید هوا بازیکنان به آنجا سفر کردند و بازی در این شرایط کار سختی است. این را هم در نظر بگیرید که استقلال موقعیت‌های خوبی روی دروازه خلق کرد ولی در استفاده از آنها موفق نبود و گلی هم که خورد روی یک اتفاق بود و ضربات ایستگاهی خیلی فنی و قابل بحث نیستند. با همه این تفاسیر نباید کتمان کرد که عملکرد استقلال در این بازی جالب نبود و تیم شایسته انتقادات زیادی است.

وی افزود: به نظرم نکونام وقتی در تیمش فصل قبل از یک سیستم و روش بازی جواب گرفته چرا آن را تغییر می‌دهد؟ سال قبل ما با سه دفاع مرکزی و دو وینگ بک بازی می‌کردیم و نتایج خوبی هم گرفته شد ولی حالا تغییر سیستم دادیم و به دفاع ۴ نفره روی آوردیم. وقتی سیستم قبلی جواب داده چرا به آن دست می‌زنیم؟ از طرف دیگر استقلال همچنان مثل فصل گذشته مشکل مهاجم نوک گلزن دارد. هیچکدام از بازیکنان فهرست استقلال مهاجم تمام کننده نیستند و امسال هم هرچه بازیکن خریدند در پست وینگر بود. شما ۵ بازیکن خوب در یک پست داشته باشید به چه دردتان می‌خورد وقتی فقط ۲ تای آنها می‌توانند بازی کنند و در پست دیگر بازیکن ندارید؟ نقل و انتقالات استقلال به خوبی مدیریت نشده است و به نظرم نیاز به جذب یک مهاجم داریم.

پیشکسوت استقلال در مورد اعتراض هواداران به عملکرد نکونام هم توضیح داد: من مخالم که از الان شروع به حمله به نکونام یا هرکس دیگری بکنیم. استقلال بعد از حدود یک سال باخته است و مدت‌ها بود باخت نداشت و این حمله کردن کمی بی انصافی است ولی خب باید در نظر بگیریم اینجا استقلال است و انتظارها از تیم همیشه بالاست و طبیعی است تیم با نتیجه نگرفتن دچار حاشیه و بحران شود. این شرایط فقط به دست خود نکونام درست خواهد شد و باید یک فکری به حال تیمش بکند و اوضاع را درست کند. استقلال با چند بازی نتیجه گرفتن می‌تواند از این اوضاع خارج شود و دوباره به ساحل آرامش برگردد. این وقفه ایجاد شده زمان خوبی است که تیم یک ریکاوری مناسب داشته باشد و بازیکنان خارجی هم بیشتر با سایرین هماهنگ شوند.

رشیدی در مورد فهرست تیم ملی هم گفت: من خیلی عادت ندارم در مورد فهرست تیم ملی صحبت کنم چون سلیقه‌ای است و تیم را باید با نتایجش سنجید ولی بهترین اتفاق از نظر من بازگشت حسین حسینی به تیم ملی بود. شاید این بچه به خاطر دعوت نشدن در اردوی قبلی دچار تزلزل روحی شده و عملکردش کمی افت کرده است و با دعوت دوباره به اردو به شرایط خوب خودش برمی‌گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha